Учителю біології
узагальнення знань "Органічні речовини" (10 клас)
04.11.2014 21:33
Тема уроку: Узагальнення знань з теми «Органічні сполуки»
Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання з теми, перевірити рівень засвоєння основних понять та закономірностей теми, корекція знань.
Тип уроку: урок перевірки та коригування знань, умінь, навичок
Основні поняття:...
7 клас Суцвіття
02.11.2014 13:05
Урок № 20
Суцвіття
Мета уроку: сформувати поняття про суцвіття, розглянути їх будову і різноманітність; навчити розпізнавати суцвіття на живому та гербарному матеріалі; з’ясувати значення суцвіть у житті рослини; формувати вміння працювати в групах; виховувати естетичні смаки учнів,...
11 модифікаційна мінливість
02.11.2014 12:34
Цілі уроку:ознайомити учнів з явищем модифікаційної мінливості, звернути увагу на те, що межі цієї мінливості задаються генотипом, а конкретні прояви залежать від впливу навколишнього середовища; розвивати аналітичне мислення; виховувати відчуття єдності з природою.
О бладнання й матеріали:таблиці...
11 спадковість
31.10.2014 16:11
І варіант
Сукупність усіх ознак і властивостей організму: а) генотипом; б) фенотипом; в) геномом; г) підтипом.
Гомологічними називають хромосоми: а) однакові за формою; б) з однаковим набором генів; в) різні за формою; г) які мають різний набір генів..
Укажіть, що таке гомозигота: а)...
11 статеве розмноження
31.10.2014 16:08
І варіант
Зигота утворюється під час: а) щеплення; б) утворення гамет; в)злиття гамет; г)поділу клітини.
Перевагою статевого розмноження над нестатевим пов’язані з: а) великою кількістю нащадків; б) великою генетичною різноманітністю нащадків;в) швидким поширенням виду; г) нижчою...
10 вуглеводи, ліпіди
31.10.2014 16:07
І варіант
Укажіть функцію вуглеводів у клітині: а) структурна; б) транспортна; в) каталітична; г) енергетична.
Назвіть речовини, при окисненні яких в організмі утворюється найбільше енергії: а) вуглеводи; б) білки; в) жири; г) нуклеїнові кислоти.
Назва полісахариду, що міститься у...
10 клас (1)
31.10.2014 16:06
І варіант
Назва науки, яка вивчає загальні процеси, закономірності і особливості життєдіяльності організмів і взаємозв’язок цих процесів із навколишнім середовищем: а) фізіологія; б) гістологія; в)фенологія; г)мікологія.
Біологічна наука, яка вивчає мікроскопічну будову та функції...
9 клас 1 тема
31.10.2014 16:05
І варіант
Моніторинг це: а) метод дослідження структур та явищ за допомогою їх спрощеної імітації; б) метод систематичного спостереження що дає можливість прогнозувати перебіг певних явищ і подій; в)практичний метод за допомогою якого описуються певні форми організмів чи явища;...
7 клас (2)
31.10.2014 16:04
І варіант
Прізвище вченого, який запропонував термін «клітина»: а) Т. Шванн; б) Р. Вірхов; в) Р. Гук; г) К. Бер.
Подразливість – це: а) процес засвоєння речовин; б) здатність організмів до відтворення собі подібних; в) здатність організмів до сприйняття певних впливів зовнішнього і...
7 клас біологія рослин вступ
31.10.2014 16:03
І варіант
Укажіть назву розділу ботаніки, який вивчає та описує види, класифікує живі організми, встановлює філогенетичні зв’язки між різними таксономічними категоріями: а) фізіологія рослин; б) систематика; в) ботаніка; г) біологія.
Вид – це: а) організм; б) група...