Архів статей

10 клас (1)

31.10.2014 16:06
  І варіант Назва науки, яка вивчає  загальні процеси, закономірності і особливості життєдіяльності організмів і взаємозв’язок цих процесів із навколишнім середовищем: а) фізіологія; б) гістологія; в)фенологія; г)мікологія. Біологічна наука, яка вивчає мікроскопічну будову та функції...

9 клас 1 тема

31.10.2014 16:05
  І варіант Моніторинг це: а) метод дослідження структур та явищ за допомогою їх спрощеної імітації; б) метод систематичного спостереження  що дає можливість прогнозувати перебіг певних явищ і подій; в)практичний метод за допомогою якого описуються певні форми організмів чи явища;...

7 клас (2)

31.10.2014 16:04
  І варіант   Прізвище вченого, який запропонував термін «клітина»: а) Т. Шванн; б) Р. Вірхов; в) Р. Гук; г) К. Бер. Подразливість – це: а) процес засвоєння речовин; б) здатність організмів до відтворення собі подібних; в) здатність організмів до сприйняття певних впливів зовнішнього і...

7 клас біологія рослин вступ

31.10.2014 16:03
  І варіант   Укажіть назву розділу ботаніки, який вивчає та описує види, класифікує живі організми, встановлює філогенетичні зв’язки між різними  таксономічними категоріями: а) фізіологія рослин; б) систематика; в) ботаніка; г) біологія. Вид – це: а) організм; б) група...

Приготування розчинів 9 клас

31.10.2014 16:01
  Тема уроку:  Приготування  розчину солі з певною масовою часткою розчиненої речовини. Мета: освітня: сформувати вміння проводити розрахунки за формулою масової частки розчиненої речовини, навички та вміння приготувати розчин із певною масовою часткою розчиненої речовини;...

Тиждень хімії

31.10.2014 15:56
        Понеділок. Вікторина для учнів 7 класів. Розгадування загадок. Вівторок. Вікторина для учнів 8 класів. Бесіда «Знайомство з хімією» для учнів 7 - 8 класів Розгадування кросвордів. Середа. Вікторина для учнів 9 класів. Шкільна олімпіада з...

Інтелуктуальна гра "Найрозумніший"

31.10.2014 15:54
  Інтелектуальна гра «Найрозумніший» для учнів 9 класу Мета: повторити, узагальнити та поглибити знання учнів з хімії; розвивати вміння швидко знаходити відповідь на питання, сприяти формуванню вміння діяти в нестандартних ситуаціях; виховання Підготовка до гри: перелік категорій знань і...

хімічні властивості солей 8

31.10.2014 15:51
  Тема уроку: Хімічні властивості солей   Мета: ознайомитися з хімічними властивостями солей;  поглибити  знання про солі, навчитися прогнозувати можливість протікання реакції між солями та металами, між солями та лугами, між двома солями; розвиваюча: розвивати навики...

Полімери. Поліетилен

31.10.2014 15:50
  Тема уроку:     Поняття про полімери. Застосування поліетилену Мета уроку (очікувані результати): навчальна: сформувати уявлення про полімери як високомолекулярні сполуки, встановити, що відбувається при утворенні  полімеру, ознайомитися з поняттям «реакція...

Алкани. Ізомерія

31.10.2014 15:47
  Тема уроку: Насичені вуглеводні (алкани, парафіни). Метан, його склад, хімічна, електронна, просторова будова молекули. sp3-гібридизація електронів атома Карбону. Мета: Освітня: ознайомитися з поняттям насичені вуглеводні на прикладі метану, оволодіти знаннями про склад, будову, структурну...
Зображено: 31 - 40 з 66
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>