Архів статей
10 клас (1)
31.10.2014 16:06
І варіант
Назва науки, яка вивчає загальні процеси, закономірності і особливості життєдіяльності організмів і взаємозв’язок цих процесів із навколишнім середовищем: а) фізіологія; б) гістологія; в)фенологія; г)мікологія.
Біологічна наука, яка вивчає мікроскопічну будову та функції...
9 клас 1 тема
31.10.2014 16:05
І варіант
Моніторинг це: а) метод дослідження структур та явищ за допомогою їх спрощеної імітації; б) метод систематичного спостереження що дає можливість прогнозувати перебіг певних явищ і подій; в)практичний метод за допомогою якого описуються певні форми організмів чи явища;...
7 клас (2)
31.10.2014 16:04
І варіант
Прізвище вченого, який запропонував термін «клітина»: а) Т. Шванн; б) Р. Вірхов; в) Р. Гук; г) К. Бер.
Подразливість – це: а) процес засвоєння речовин; б) здатність організмів до відтворення собі подібних; в) здатність організмів до сприйняття певних впливів зовнішнього і...
7 клас біологія рослин вступ
31.10.2014 16:03
І варіант
Укажіть назву розділу ботаніки, який вивчає та описує види, класифікує живі організми, встановлює філогенетичні зв’язки між різними таксономічними категоріями: а) фізіологія рослин; б) систематика; в) ботаніка; г) біологія.
Вид – це: а) організм; б) група...
Приготування розчинів 9 клас
31.10.2014 16:01
Тема уроку: Приготування розчину солі з певною масовою часткою розчиненої речовини.
Мета: освітня: сформувати вміння проводити розрахунки за формулою масової частки розчиненої речовини, навички та вміння приготувати розчин із певною масовою часткою розчиненої речовини;...
Тиждень хімії
31.10.2014 15:56
Понеділок. Вікторина для учнів 7 класів. Розгадування загадок.
Вівторок. Вікторина для учнів 8 класів. Бесіда «Знайомство з хімією» для учнів 7 - 8 класів
Розгадування кросвордів.
Середа. Вікторина для учнів 9 класів. Шкільна олімпіада з...
Інтелуктуальна гра "Найрозумніший"
31.10.2014 15:54
Інтелектуальна гра «Найрозумніший» для учнів 9 класу
Мета: повторити, узагальнити та поглибити знання учнів з хімії; розвивати вміння швидко знаходити відповідь на питання, сприяти формуванню вміння діяти в нестандартних ситуаціях; виховання
Підготовка до гри: перелік категорій знань і...
хімічні властивості солей 8
31.10.2014 15:51
Тема уроку: Хімічні властивості солей
Мета: ознайомитися з хімічними властивостями солей; поглибити знання про солі, навчитися прогнозувати можливість протікання реакції між солями та металами, між солями та лугами, між двома солями;
розвиваюча: розвивати навики...
Полімери. Поліетилен
31.10.2014 15:50
Тема уроку: Поняття про полімери. Застосування поліетилену
Мета уроку (очікувані результати):
навчальна: сформувати уявлення про полімери як високомолекулярні сполуки, встановити, що відбувається при утворенні полімеру, ознайомитися з поняттям «реакція...
Алкани. Ізомерія
31.10.2014 15:47
Тема уроку: Насичені вуглеводні (алкани, парафіни). Метан, його склад, хімічна, електронна, просторова будова молекули. sp3-гібридизація електронів атома Карбону.
Мета:
Освітня: ознайомитися з поняттям насичені вуглеводні на прикладі метану, оволодіти знаннями про склад, будову, структурну...
Зображено: 31 - 40 з 66